Повернення товару

Шановні покупці!

Ми хочемо, зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним!

Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому ВИ ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОТЯГОМ 14 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ ПІСЛЯ ДОСТАВКИ (отримання кур'єром, у відділенні «Нова Пошта»)

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
      - Після 14-ти днів з моменту його отримання;
      - При відсутності «Заяви на повернення товару» та «Бланку повернення товару», із зазначенням причини повернення.
      - При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
      - Якщо товари були у вжитку.
      - Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Шкода, але оформити повернення на парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.

Повернення замовлень сплачених післяплатою:

Щоб оформити повернення необхідно вислати на електронну адресу ([email protected]) наступні документи, без яких терміни повернення можуть збільшитися:

      - повністю заповнена «Заява на повернення товару»;
      - копія Паспорту (стор. 1);
      - копія Ідентифікаційного коду (власника картки);
      - підписаний «Бланк повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).

Повернення замовлень сплачених платіжною карткою на сайті:

Щоб оформити повернення необхідно вислати на електронну адресу ([email protected]) наступні документи, без яких терміни повернення можуть збільшитися:

    - заповнену «Заяву на повернення товару»;
    - копія Паспорту (стор. 1);
    - копія Ідентифікаційного коду (власника картки);
    - підписаний «Бланк повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).

В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте.

Всі дані для заповнення транспортної накладної будуть вказані у відповіді на лист із заявою на повернення.

Після того, як Ви отримали відповідь на ваш лист виконайте наступні дії:

1. Дбайливо упакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також).

ВАЖЛИВО! ОРИГІНАЛЬНА УПАКОВКА ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотча, написів, наклейок та інших соронніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).

2. Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» та відправте товар разом із заповненими документами на повернення нам, згідно з інструкцією, яка Вам була надана на електронну адресу.

Повернення коштів здійснюється протягом 30-ти днів.

Звертаємо Вашу увагу, що при зарахуванні коштів, банк може зняти комісію згідно тарифам Вашої тлатіжної карти.